
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Editorial
Σχόλια – Ανασκόπηση
Η ΑΘΕΑΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ
του Χρήστου Κυργιάκη
AΦΙΕΡΩΜΑ – Ριζοσπαστική Σκέψη και Εκπαίδευση I
- Ριζοσπαστική σκέψη και Εκπαίδευση
του Γιώργου Καλημερίδη
- Η Περίπτωση του Harold O. Rugg
της Ιωάννας Σαββίδου
- Ανάπτυξη της προσωπικότητας, μάθηση και κοινωνικός μετασχηματισμός: μια αναφορά στο έργο του Lev Vygotsky
του Μανόλη Δαφέρμου
- Το Φιλελεύθερο και το Ριζοσπαστικό εκπαιδευτικό ρεύμα στην Ελλάδα του Μεσοπολέμου
του Χρήστου Τζήκα
- Η προσέγγιση Reggio Emilia: αρχές, εξέλιξη, προοπτικές
της Ειρήνης Γεωργάκη-Κόλλια και της Αικατερίνης Ιωαννίδου
EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
- Διαταξική «κοινωνική συμμαχία» ή ταξικό εργατικό κίνημα;
του Μιχάλη Μιλτσακάκη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Η αντιδραστική πρόταση του υπουργείου για την
Γ΄ Λυκείου και το σύστημα πρόσβασης
στα AEI
της Γιώτας Ιωαννίδου και του Απόστολου Νικολόπουλου
- Διδασκαλία της Πολιτικής
και Κοινωνικής Αγωγής στο Σχολείο
της Σοφίας Χατζοπούλου
- Αισθητική και Πολιτική (Το Θέατρο του Καταπιεσμένου στην Εκπαίδευση)
της Νάγιας Μποέμη
- Αλήθεια, δεν υπάρχει αξιολόγηση στο σχολείο;
του Aνδρέα Αποστολόπουλου
ΕΡΓΑΣΙΑ
- Κέντρα Μελέτης: επιχειρηματικοποίηση και εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης από το Δημοτικό
του Θοδωρή Παπαχρόνη και της Βασιλικής Χριστοπούλου
ΔΙΕΘΝΗ
- Εικόνες και σκέψεις από τα εκπαιδευτικά κινήματα ανά τον κόσμο
της Αιμιλίας Τσαγκαράτου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- «Πρόληψη»: προλήψεις και προκαταλήψεις
του Δημήτρη Υφαντή
- Ο Φασισμός στην Ελλάδα
της Όλγας Τσιλιμπάρη
- Για μια αντιφασιστική εκπαίδευση και ραπ
του Λεωνίδα Οικονομάκη
ΙΣΤΟΡΙΑ
- Τα δύο αναγνωστικά της Κυβέρνησης
του Βουνού
του Βύρωνα Κουτσώνη
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
- Ο Μαγικός Ρεαλισμός στη λογοτεχνία: καταβολές, εξέλιξη, όψεις και χαρακτηριστικά
του Γιάννη Σ. Παπαδάτου
- Τα μαθήματα των καλλιτεχνικών
στο σημερινό σχολείο
Συνέντευξη του Χρήστου Αλαβέρα στον Γιώργο Κρεασίδη
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
- Ταξιδεύοντας με το Μπιγκλ στη γη του πυρός και τα νησιά Γκαλαπάγκος