Εκτύπωση

Πρόγραμμα 1ο Πανελλήνιου Συνεδρίου Κριτικής Εκπαίδευσης

20 – 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

(ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, ΑΠΘ, θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

Ολομέλειες

Παρασκευή 20 Απριλίου

Εγγραφή Συνέδρων 09.30-11.00, ισόγειο Παιδαγωγικής Σχολής

Χαιρετισμοί 11.00-11.30, αίθουσα ισογείου Παιδαγωγικής Σχολής

1η Ολομέλεια, 11.30-13.30, αίθουσα ισογείου Παιδαγωγικής Σχολής

Η σημασία και οι αντιφάσεις του εκπαιδευτικού έργου στις συνθήκες του ‘γνωσιακού καπιταλισμού’

Περικλής Παυλίδης

Εκπαίδευση και υπερεθνικοί οργανισμοί: Η σχέση εθνικής και υπερεθνικής πολιτικής στο πεδίο του σχολείου

Γιώργος Καλημερίδης

Μάθηση, ανάπτυξη της προσωπικότητας και κοινωνικός μετασχηματισμός: Μια αναφορά στο έργο του L. Vygotsky

Μανώλης Δαφέρμος

Σάββατο 21 Απριλίου

2η Ολομέλεια, 11.30-13.30, αίθουσα ισογείου Παιδαγωγικής Σχολής

Κριτική ανάλυση του  λόγου για την αξιολόγηση του μαθητή στις οδηγίες των βιβλίων δασκάλου

Αναστάσιος Λιάμπας

Κριτική ανάλυση της καθημερινότητας των εκπαιδευτικών στη διάρκεια της κρίσης

Πωλίνα Χρυσοχού

Κριτική εκπαίδευση και γενική διδακτική

Γιώργος Γρόλλιος

Κυριακή 22 Απριλίου

3η Ολομέλεια, 11.30-13.30, αίθουσα ισογείου Παιδαγωγικής Σχολής

Επιστήμη, σεξισμός και κριτική εκπαίδευση: Μαθαίνοντας από την Εβελίν Ριντ

Γιάννα Κατσιαμπούρα

Ο μιλιταρισμός ως «δημόσια παιδαγωγική»: Μια κριτική προσέγγιση

Παναγιώτα Γούναρη

Κοινωνικο-επιστημονικά ζητήματα στην κριτική εκπαίδευση

Κώστας Σκορδούλης

Παράλληλες Συνεδρίες

Παρασκευή 20 Απριλίου, 16.30-18.00

Αίθουσα Ισογείου

Προεδρείο: Ιωάννης Θωΐδης, Γεωργία Βασιλακάκη

Κατ’ οίκον εργασίες: Μια αλλοτριωμένη μορφή εργασίας που αναπαράγει κοινωνικές ανισότητες;

Νικόλαος Χανιωτάκης & Ιωάννης Θωΐδης

Η θεωρητική πρόσληψη της μεθόδου Project στην ελληνική εκπαίδευση

Γεωργία Βασιλακάκη

Η πρακτική της συνδιδασκαλίας ως μέσο κριτικής αναδιαμόρφωσης της εκπαίδευσης

Βιβή Καξίρα & Εύη Καπλάνη

Αίθουσα 1ου ορόφου

Προεδρείο: Γιούλη Καφετζή, Σωτήριος Μάιπας

Από την τάξη, στο σχολείο και την ευρύτερη κοινότητα. Το σχολείο σαν πεδίο κοινωνικής δράσης για το περιβάλλον.

Γιούλη Καφετζή & Κατερίνα Καπετάνιου

Η περιβαλλοντική εκπαίδευση ως μέσο αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού

Σωτήριος Μάιπας

Αίθουσα 2ου ορόφου

Προεδρείο: Αντριανή Χριστοδούλου, Ανδρεανή Μπάιτελμαν

Ο ρόλος της διαίσθησης και του κριτικού στοχασμού στις διαδικασίες λήψης απόφασης: Μια πρόταση βασισμένη στη θεωρία της διττής συλλογιστικής διεργασίας (dual process theory)

Ανδρεανή Μπάιτελμαν

Προοδευτική εκπαίδευση και κριτική παιδαγωγική στις καπιταλιστικές κοινωνίες

Αντριανή Χριστοδούλου

Αίθουσα Λόγου και Τέχνης, 10ος όροφος

Προεδρείο: Φωτεινή Κουγιουμουτζάκη, Κώστας Μάγος

Οι αντιλήψεις για το παιδί και την παιδική ηλικία στις κοινωνιολογικές θεωρίες της εκπαίδευσης

Φωτεινή Κουγιουμουτζάκη

Αντιστάσεις των παιδιών στο πλαίσιο της εθνικοθρησκευτικής διαπαιδαγώγησης στο νηπιαγωγείο

Κώστας Μάγος & Ευαγγελία Κιρκινέ

Βιοπαιδαγωγική, παιδική ηλικία και σχέσεις εξουσίας στην τηλεοπτική εκπομπή «Junior Music Stars»

Δημήτριος Γρόλλιος & Γιάννης Πεχτελίδης

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ–ΚΑΦΕΣ 18.00–18.30, Ισόγειο Παιδαγωγικής Σχολής

Παρασκευή 20 Απριλίου, 18.30-20.00

Αίθουσα Ισογείου

Προεδρείο: Γιάννης Κάσκαρης, Σταματή Μαγαλιού

Η «μυθολογία» στη γραφή των εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση: από την «αναστοχαστική-κριτική» πρόσληψη της παιδαγωγικής σχέσης και των κοινωνικών αναγκών στην αναπαραγωγή των κυρίαρχων σχέσεων «ηγεμονίας»

Γιάννης Κάσκαρης

Ποιες είναι οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το πλαίσιο Επαγγελματικής Αυτονομίας τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα;

Αθανασιάδου Δέσποινα

Χτίζοντας πρόγραμμα ενδυνάμωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην περίοδο της οικονομικής κρίσης

Σταματή Μαγαλιού & Μαρία Μπασματζίδου

Αίθουσα 1ου ορόφου

Προεδρείο: Δημήτρης Νικολούδης, Έφη Παυλίδου

Ναζισμός και παιδαγωγική

Δημήτρης Νικολούδης

Η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος στο μάθημα της Λογοτεχνίας στο πλαίσιο της Κριτικής Παιδαγωγικής: παιδαγωγικές αρχές για διδακτική εφαρμογή

Σωτηρία Καλασαρίδου

Η εκπαιδευτική πολιτική της μεταξικής δικτατορίας απέναντι στις μειονότητες: Η περίπτωση των Σλαβοφώνων.

Έφη Παυλίδου

Αίθουσα 2ου ορόφου

Προεδρείο: Τριανταφυλλιά Κωστούλη, Αθανάσιος Αϊδίνης

Προσεγγίζοντας το γραπτό λόγο, αναλύοντας τον τρόπο δόμησης συγγραφικών ταυτοτήτων: Μια κριτική ανάγνωση των πρακτικών γραμματισμού σε σχολικές κοινότητες

Τριανταφυλλιά Κωστούλη & Ελευθέριος Καρακάσης

Η χρήση του πλαισίου της παιδαγωγικής του κριτικού γραμματισμού στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου

Αθανάσιος Αϊδίνης

Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία με τη χρήση εναλλακτικών προσεγγίσεων: Μια διδακτική παρέμβαση με βάση το από πάνω προς τα κάτω μοντέλο διδασκαλίας

Ελένη Ξεφτέρη

Αίθουσα Λόγου και Τέχνης, 10ος όροφος

Προεδρείο: Ελένη Μπουτουλούση, Ειρήνη Γεωργάκη-Κόλλια

«Εργαστήριο διλημμάτων» και αναστοχασμός: Σύγχρονη τέχνη, επιστήμη, πολιτική, εκπαίδευση

Ελένη Μπουτουλούση

«Φανταστικές μηχανές» – Οι μηχανές του B. Munari ως μέσο για την κριτική συνειδητοποίηση στο Δημοτικό Σχολείο

Αικατερίνη Ιωαννίδου, Ροζαλία Ποζίδου & Ειρήνη Γεωργάκη-Κόλλια

Η αντιπαράθεση επιχειρημάτων (debate): στο μεταίχμιο της σύγχρονης κριτικής παιδαγωγικής και της ρητορικής παιδείας

Φωτεινή Εγγλέζου

Αίθουσα δίπλα στον Πύργο της Παιδαγωγικής Σχολής (μπλε 1)

Προεδρείο: Γιώτα Καραγιάννη, Βασίλης Τσάφος

Φιλανθρωπικά ιδρύματα και ειδικά σχολεία: πειθαρχική εξουσία και εκπαίδευση αναπήρων

Γιώτα Καραγιάννη & Γεωργία Παπασταυρινίδου

Η αυτορρύθμιση ως απάντηση στην πειθαρχία

Καλλιόπη Μούντζελου

Ακαδημαϊκές πρακτικές και θεσμικό πλαίσιο: Τομές και ρήξεις σε μια στοχαστική και κριτική προοπτική

Βασίλης Τσάφος

Σάββατο 21 Απριλίου, 09.30-11.00

Αίθουσα Ισογείου

Προεδρείο: Ελένη Ντρενογιάννη, Ευαγγελία Βουρτσάκη

Όψεις του ψηφιακού γραμματισμού στο πρόγραμμα σπουδών του Δημοτικού Σχολείου για τις ΤΠΕ

Ελένη Ντρενογιάννη & Γεώργιος Πριμεράκης

Κριτικός Γραμματισμός στα Μέσα για τα ανθρώπινα δικαιώματα ως γέφυρα που ενώνει τους λαούς του χθες και του σήμερα

Ευαγγελία Βουρτσάκη, Βασιλική Καυκιά & Μαρία Χατζηθεοδωρίδου

Η ανάγνωση ιστοπληροφοριών ως κριτική κοινωνική πράξη: Η περίπτωση μιας μαθήτριας από τη Συρία

Μαρία Κατσαφούρου, Έφη Παπαδημητρίου & Ευαγγελία Μπουγατζέλη

Αίθουσα 1ου ορόφου

Προεδρείο: Kωνσταντίνος Καλέμης, Ελευθερία Ξενάκη

Ο γλωσσικός εγγραμματισμός μαθητών προσφυγικών δομών και η σχολική ενσωμάτωση τους στα τμήματα Δ.Υ.Ε.Π.: Προκλήσεις του ρόλου των εκπαιδευτικών

Kωνσταντίνος Καλέμης & Άννα Kωσταρέλου

Αποτύπωση και αναστοχασμός σε σχέση με την οργάνωση και λειτουργία του κέντρου προσχολικής αγωγής μη τυπικής εκπαίδευσης στο ΚΥΤ της ΒΙΑΛ στη Χίο

Σέβη Παΐδα

Η φτώχεια των Ρομά ως κομμάτι του κοινωνικού αποκλεισμού και η παθολογικοποίησή της

Ελευθερία Ξενάκη

Αίθουσα 2ου ορόφου

Προεδρείο: Κώστας Ντίνας, Γιώργος Κρεασίδης

Αξιοποίηση της γλωσσικής ποικιλότητας στο νηπιαγωγείο. Μια μελέτη περίπτωσης σε μαθητές νηπιαγωγείου

Δήμητρα Γιάγκογλου & Κώστας Ντίνας

Η παρουσία των νεοελληνικών διαλέκτων στα εγχειρίδια Νεοελληνικής Γλώσσας για το Δημοτικό

Μαλαματή Γρόλλιου

Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών από το πρωτότυπο στο γυμνάσιο: Η συζήτηση για τους στόχους και τα αποτελέσματα

Γιώργος Κρεασίδης

Αίθουσα Λόγου και Τέχνης, 10ος όροφος

Προεδρείο: Δημήτρης Χαραλάμπους, Μαρία Στυλιανού

Οι κοινωνικο-οικονομικές προϋποθέσεις του διδασκαλικού και του καθηγητικού συνδικαλισμού στην αγγλοκρατούμενη Κύπρο: Ιστορικο-συγκριτική προσέγγιση

Δημήτρης Χαραλάμπους

Τυπικές και άτυπες εκδοχές της σχολικής ιστορίας. Ο λόγος των εκπαιδευτικών στις σχολικές γιορτές μεταπολεμικά (1949-1974)

Μαρία Στυλιανού

Το γλωσσικό και κοινωνικό ζήτημα μέσα απ’ τον…νεογέννητο «Ριζοσπάστη»

Χρήστος Αβραμίδης & Γεώργιος Γκάλπας

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ–ΚΑΦΕΣ 11.00–11.30, Ισόγειο Παιδαγωγικής Σχολής

Σάββατο 21 Απριλίου, 16.30-18.00

Αίθουσα Ισογείου

Προεδρείο: Τριανταφυλλιά Κωστούλη, Γλυκερία Φίστα

Επαναπροσδιορίζοντας την κριτική ανάγνωση, αναδεικνύοντας την πολυφωνικότητα και τη διαλογικότητα των κειμένων: Mια εναλλακτική πρόταση για τη σχολική πράξη

Τριανταφυλλιά Κωστούλη, Σταυρούλα Λίλια & Ζωή Καραχρήστου

Κριτικοί [πολυ]γραμματισμοί σε αλλοδαπούς μετανάστες κρατούμενους στις φυλακές Διαβατών: Το κλειδί της πόρτας για τον ΄έξω΄ κόσμο

Γλυκερία Φίστα, Έφη Παπαδημητρίου, Ευαγγελία Φίστα & Ειρήνη-Μαρία Τζιώγα

Ο Κριτικός Γραμματισμός ως εργαλείο αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού: παραδείγματα επίλυσης συγκρούσεων και περιστατικών εκφοβισμού με δραστηριότητες ανάγνωσης και δημιουργικής γραφής στην τάξη

Αναστασία Πατέρα

Αίθουσα 1ου ορόφου

Προεδρείο: Κυριακή Γάτου, Αναστασία Τσούνη

Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού στην Ελλάδα στην εποχή της κρίσης

Αικατερίνη Βαλάρη & Κυριακή Γάτου

Αναπληρώτριες στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης και μητρότητα

Αναστασία Τσούνη

Η εργασιακή ικανοποίηση των εκπαιδευτικών και η σχολική ηγεσία

Αναστασία Αμπατζόγλου

Αίθουσα 2ου ορόφου

Προεδρείο: Ελένη Δαμιανίδου, Χρυσούλα Μουτσιάνα

Η συμβολή των μαθητών στην εκπαιδευτική αλλαγή για ένα δίκαιο σχολείο

Ελένη Δαμιανίδου, Κυριακή Αντρέου & Όλγα Μανώρα

Η βιωματική παιδαγωγική της δημοκρατικής συμμετοχής και η αναστοχαστική κουλτούρα στο σχολείο

Χρυσούλα Μουτσιάνα

Δημοκρατική εναλλακτική εκπαίδευση και μετασχηματισμός της κοινωνίας

Μαρία Γιαλλούση

Αίθουσα Λόγου και Τέχνης, 10ος όροφος

Προεδρείο: Κωνσταντίνα Τσαλαπάτη, Σπύρος Σοφοκλέους

Ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση της περιβαλλοντικής ‘συνείδησης’ και η αντιμετώπιση των ‘παθητικών καταναλωτών’ μέσω της Κριτικής Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Κωνσταντίνα Τσαλαπάτη & Κώστας Σκορδούλης

Γραμματισμοί στα μαθηματικά: Κοινωνιοκεντρικές-κριτικές πρακτικές σε ΣΤ τάξεις Δημοτικής Εκπαίδευσης της Κύπρου

Σπύρος Σοφοκλέους & Σταυρούλα Κοντοβούρκη

Διερεύνηση της σύνδεσης του Αναλυτικού Προγράμματος των Μαθηματικών με την καθημερινότητα του μαθητή: Μια μελέτη περίπτωσης για τα Μαθηματικά της Στ Τάξης

Αλέξανδρος Βασιλειάδης

Αίθουσα δίπλα στον Πύργο της Παιδαγωγικής Σχολής (μπλε 1)

Προεδρείο: Αντώνης Λενακάκης, Ευφροσύνη Γκρίμπιλα

Το θεατροπαιδαγωγικό εργαστήρι ως τόπος κοινωνικής και πολιτικής εξάσκησης

Μαρία Κολτσίδα & Αντώνης Λενακάκης

Ποιος χρειάζεται την Αντιγόνη; Τραγωδία και δημοκρατική εκπαίδευση στην Ελλάδα της κρίσης

Ευθύμιος Καλτσούνας

Προσεγγίζοντας την κριτική παιδαγωγική μέσω της θεατρικής και μουσικής τέχνης

Μαρία Βαφειάδου & Ευφροσύνη Γκρίμπιλα

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ–ΚΑΦΕΣ 18.00–18.30, Ισόγειο Παιδαγωγικής Σχολής

Σάββατο 21 Απριλίου, 18.30-20.00

Αίθουσα Ισογείου

Προεδρείο: Λαμπρίνα Γιώτη, Κωνσταντίνος Πατλακίδης

Οι ευρωπαϊκές πολιτικές για την εκπαίδευση ενηλίκων στο σύγχρονο φιλελεύθερο τοπίο

Λαμπρίνα Γιώτη

Εκπαίδευση εκπαιδευτριών για την διδασκαλία μεταναστών στην ελληνική γλώσσα με βάση την θεωρία του Πάουλο Φρέιρε, σχεδιασμός και διαμόρφωση του περιεχομένου του προγράμματος και διδασκαλία των μεταναστών

Κωνσταντίνος Πατλακίδης, Θεοπούλα Διαμαντάκη, Ελεωνόρα Κατσαντούρα, Ευαγγελία Λόζγκα, Τριάδα Παπατζίκη & Ελίνα Τσαχιρίδου

Αίθουσα 1ου ορόφου

Προεδρείο: Εύη Καπλάνη, Αλίκη Λασπίδου

Κριτική επισκόπηση της μοντεσσοριανής αγωγής

Εύη Καπλάνη

Η εκπαίδευση μέσα από τα μάτια του Erich Fromm

Παρασκευή Φωτάκη & Χριστίνα-Αγαθή Χατζηκωνσταντινίδου

Η ιδέα της «αποσχολειοποίησης» στα κείμενα του Ivan Illich

Αλίκη Λασπίδου

Αίθουσα 2ου ορόφου

Προεδρείο: Μαρίνα Σούνογλου, Βασίλειος Κωτούλας

Η έννοια του πολίτη στα προγράμματα σπουδών προσχολικής εκπαίδευσης υπό το πρίσμα της κριτικής παιδαγωγικής

Μαρίνα Σούνογλου

Χαρακτηριστικά του ενεργού πολίτη με βάση απόψεις εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης

Βασίλειος Κωτούλας & Χαράλαμπος Μπαρμπαρούσης

Μιλώντας για «ένα απόθεμα γνώσεων, ώστε με βάση αυτό να αναπτύσσουν κριτική σκέψη» και για «μια γνώση πρόσφορη για περαιτέρω συσχετίσεις και γενικεύσεις»: το παράδειγμα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής του Γυμνασίου –ή πώς η κριτική εκπαίδευση αβλεπτείται στην εποχή της μετα-νεωτερικότητας.

Παναγιώτης Λαζανάς

Αίθουσα Λόγου και Τέχνης, 10ος όροφος

Προεδρείο: Δημήτρης Μαυροσκούφης, Εύη Ζευγίτη

Ένας ελέφαντας στην τάξη: η οικονομία της γνώσης, η διεθνής διακυβέρνηση στην εκπαίδευση και η μετάλλαξη της Παιδαγωγικής

Δημήτρης Μαυροσκούφης

Αποτελεσματικό ή κοινωνικό σχολείο; Ισότητα εκπαιδευτικών ευκαιριών και εκπαιδευτική πολιτική: Από τη Φινλανδία στην Ελλάδα

Χριστίνα Κουτούβελα, Βασίλης Πανταζής & Γιώργος Κουτούβελας

«Απορρυθμισμένες αγορές», ρυθμισμένες εκπαιδευτικές πολιτικές: Ο ρόλος των Διεθνών Οργανισμών στη διαμόρφωση νεοφιλελεύθερης εκπαιδευτικής πολιτικής

Εύη Ζευγίτη

Αίθουσα δίπλα στον Πύργο της Παιδαγωγικής Σχολής (μπλε 1)

Προεδρείο: Παναγιώτης Πολίτης, Κωνσταντίνα Παπακώστα

Προσεγγίζοντας κριτικά τη διδασκαλία της Ποίησης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη συνδρομή των ΤΠΕ

Γεωργία Παντίδου, Μαρία Παπαρούση & Παναγιώτης Πολίτης

Από την Παιδαγωγική του παιχνιδιού στο Critical Gaming Pedagogy

Στυλιανός Πανταζίδης

Διαχρονίες και ασυνέχειες: μια συγκριτική προσέγγιση στη διδακτική της Αρχαίας Ιστορίας στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο

Κωνσταντίνα Παπακώστα

ΔΕΞΙΩΣΗ 20.30 – 22.30, Ισόγειο Παιδαγωγικής Σχολής

Κυριακή 22 Απριλίου, 09.30-11.00

Αίθουσα Ισογείου

Προεδρείο: Αριστοτέλης Γκιόλμας & Χρυσούλα Καραμπατζάκη

Η Κριτική Παιδαγωγική ως ένα εξηγητικό σχήμα για την οικονομική κρίση: Μεθοδολογικά ζητήματα και ζητήματα πλαισίου.
Αριστοτέλης Γκόλμας & Κώστας Σκορδούλης

Μέλη φοιτητικών παρατάξεων μιλούν για την οικονομική κρίση, το προσφυγικό και τον νεοναζισμό: Η περίπτωση της Φιλοσοφικής Σχολής Α.Π.Θ., υπό το πρίσμα της Κριτικής Παιδαγωγικής της Ειρήνης

Ευτέρπη Μπαμπίτσα, Ιωακείμ Ναβροζίδης, Ειρήνη Πανταζή, Κατερίνα Παπαγεωργίου & Χρυσούλα Στρούνη

Η έννοια της Κριτικής Παιδαγωγικής στα προγράμματα σπουδών του Πανεπιστημίου

Χρυσούλα Καραμπατζάκη, Φλωρεντία Αντωνίου & Μαρία Κοντοβά

Αίθουσα 1ου ορόφου

Προεδρείο: Χλόη-Ανδομάχη Λάππα, Αφροδίτη Ρίζου

Ταυτότητα και ετερότητα σε θεατρικά έργα για ανήλικους θεατές στο μεταίχμιο του 20ού προς τον 21ο αιώνα

Χλόη-Ανδομάχη Λάππα

Η επιρροή των ιδεών της Παιδαγωγικής του Καταπιεζόμενου του Paulo Freire στο Θέατρο του Καταπιεζόμενου του Augusto Boal

Αφροδίτη Ρίζου

Αίθουσα 2ου ορόφου

Προεδρείο: Ιωάννα Σαββίδου, Κυριακή Γάτου

Σχολικά Εγχειρίδια και Ιδεολογία: Η περίπτωση της σειράς εγχειριδίων Man and his Changing Society του Harold Rugg

Ιωάννα Σαββίδου

Αναλυτικό Πρόγραμμα και Πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Κριτική επισκόπηση

Κυριακή Γάτου

Paulo Freire και Michael Apple, μια σύγκριση των θέσεών τους για το Αναλυτικό Πρόγραμμα

Μαρία Πατσικουρίδη & Αικατερίνη Περπερίδου

Αίθουσα Λόγου και Τέχνης, 10ος όροφος

Προεδρείο: Μαρία Παπαρούση, Θέκλα Μιχάλογλου

Καινοτόμες δράσεις στα γνωστικά αντικείμενα της λογοτεχνίας και της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: Προσεγγίζοντας με κριτικό τρόπο ζητήματα πολιτισμικής και θρησκευτικής ετερότητας

Μαρία Παπαρούση, Κώστας Μάγος & Παναγιώτης Πολίτης

Η σχολική τάξη ως τόπος διαπολιτισμικής έκφρασης και αποδοχής

Θέκλα Μιχάλογλου

Τα μικρά παιδιά συμμετέχουν, αποφασίζουν και δρουν για τα ζητήματα του περιβάλλοντός τους. Συλλέγοντας εμπειρίες κριτικής περιβαλλοντικής εκπαίδευσης από το ελληνικό σχολείο

Ίριδα Τσεβρένη, Μαρία Δημοπούλου, Νίκη Κοκκινοπλίτη & Ασπασία Χαρλαμπίτα

Αίθουσα δίπλα στον Πύργο της Παιδαγωγικής Σχολής (μπλε 1)

Προεδρείο: Κωνσταντίνα Παπακώστα, Ελένη Παπαδοπούλου

Ποιος υπαγορεύει την Αρχαία Ιστορία; Μια κριτική προσέγγιση των σχολικών αφηγήσεων υπό το πρίσμα της ιδεολογικής αποικιοποίησης

Κωνσταντίνα Παπακώστα

Οι απεικονίσεις των φύλων στα εγχειρίδια διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας του μειονοτικού σχολείου

Ελένη Παπαδοπούλου

Μεταδομισμός και νεωτερικότητα στην διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην ανώτερη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Στάθης Σκλαβενίτης & Δημήτριος Κοτσιφάκος

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ–ΚΑΦΕΣ 11.00–11.30, Ισόγειο Παιδαγωγικής Σχολής

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here